Dla naszych gości
Zasady przyznawania i korzystania z KARTY STAŁEGO KLIENTA określa regulamin.
Miło nam Państwa poinformować, iż z dniem 29 maja 2015 r. HOTEL Crocus**** wprowadził KARTĘ STAŁEGO KLIENTA upoważniającą do zniżek na usługi noclegowe, restaurację i lobby bar, zabiegi i masaże Wellness&Spa Zakopane
REGULAMIN UDZIAŁU W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM HOTELU CROCUS W ZAKOPANEM
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w programie lojalnościowym Hotelu Crocus w Zakopanem, zwanym dalej „Programem”.
- Organizatorem Programu jest „NOTÓWKA” Sp. z o.o., z siedzibą w Zakopanem (kod pocztowy: 34-500), ul. Chałubińskiego 40, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa- Śródmieścia, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000143158, NIP: 736-000-59-19.
II. Warunki przystąpienia do Programu
- Program skierowany jest do klientów indywidualnych, tj. pełnoletnich osób fizycznych, w tym także cudzoziemców którzy:
- skorzystali z co najmniej 2 noclegów podczas pierwszego pobytu w Hotelu Crocus
- wypełnili, podpisali i złożyli w recepcji Hotelu deklarację uczestnictwa w Programie, zwaną dalej „Deklaracją”, zawierającą m. in. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych Użytkownika Programu dla celów korespondencyjnych, związanych z realizacją niniejszego Programu oraz celów marketingowych. - Potwierdzeniem przystąpienia klienta do Programu jest Karta Stałego Klienta Hotelu lub Restauracji, zwana dalej „Kartą”, która zostanie wydana Użytkownikowi Programu bezpłatnie w terminie 21 dni od daty złożenia Deklaracji. Karta musi być odebrana przez Użytkownika Programu osobiście w recepcji Hotelu przy kolejnym skorzystaniu z usługi.
- Karta hotelowa jest kartą imienną i może być wykorzystywana wyłącznie przez Użytkownika Programu, któremu została wydana.
- Karta restauracyjna jest kartą bezimienną i może być wykorzystywana przez okaziciela.
- Karta nie jest kartą kredytową ani płatniczą, nie służy też do dokonywania płatności za usługi hotelu.
III. Zasady działania Programu
- Posiadaczom karty stałego klienta przysługują rabaty:
- 10 % na usługi hotelowe - 10 % na restauracje i lobby bar
- 10 % na zabiegi Spa
- Zniżki obowiązują przy dokonaniu rezerwacji pobytu droga telefoniczną lub e-mailową w recepcji hotelowej. Zniżki nie obowiązują przy rezerwacjach przez portale sprzedażowe (booking.com, HRS, Expedia itp.) oraz przy rezerwacji on-line.
- W przypadku dokonywania rezerwacji pobytu, Użytkownik Programu powinien poinformować recepcję o fakcie posiadania Karty.
- Warunkiem uzyskania rabatu jest poinformowanie o posiadaniu karty recepcji hotelowej najpóźniej w dniu przyjazdu, podczas procedury meldunkowej przed rozpoczęciem pobytu. Przed każdorazowym skorzystaniem z usług restauracji/lobby baru/spa należy poinformować obsługę o posiadaniu karty stałego klienta. Niedopełnienie tej formalności przez Użytkownika Programu uniemożliwi mu skorzystanie z przyznanych Użytkownikom Programu przywilejów.
- Rabaty, promocje oraz przywileje przysługujące Użytkownikowi Programu nie łączą się z promocjami i ofertami specjalnymi proponowanymi przez Hotel stale bądź okresowo i skierowanymi do ogółu klientów. W takim przypadku Użytkownik Programu sam wybiera korzystniejszą dla niego formę upustu.
IV. Przetwarzanie danych osobowych
- Przystępując do Programu, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Hotelu. Dane te będą bezpiecznie przechowywane i przetwarzane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji Programu, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych).
- Użytkownikowi Programu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji bądź żądania ich usunięcia.
V. Postanowienia końcowe
- W kwestiach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stroną rozstrzygającą jest Organizator Programu.
- Organizator Programu ma prawo cofnąć część lub wszystkie przysługujące Użytkownikowi Programu przywileje bądź anulować Kartę w przypadku gdy:
Użytkownik Programu naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu
Użytkownik Programu nie stosuje się do ogólnie przyjętych zasad pobytu w hotelach, zgodnych z dobrymi obyczajami czy też do poleceń personelu hotelowego mających na celu ich zapewnienie lub narusza postanowienia Regulaminu Hotelowego obowiązującego w Hotelu
dane podane przez Użytkownika Programu w Deklaracji okażą się nieprawdziwe. - W przypadku utraty Karty lub zmiany danych osobowych zawartych w Deklaracji, Klient jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić ten fakt Organizatorowi Programu
telefonicznie na numer: 18 20 26 500
faxem na numer: 18 20 26 502
e-mailem na adres: [email protected]
w recepcji Hotelu. - Organizator Programu zastrzega sobie prawo do zmiany w każdym czasie treści niniejszego Regulaminu bez podania przyczyny i zobowiązuje się informować Użytkowników Programu o tych zmianach za pośrednictwem strony internetowej www.hotelcrocus.pl bądź w korespondencji bezpośredniej.
- Organizator Programu zastrzega sobie prawo zakończenia Programu, z zachowaniem trzymiesięcznego okresu, przy czym Użytkownik Programu ma prawo skorzystać z Programu do trzech miesięcy po jego zakończeniu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Strony Programu zobowiązują się dążyć do rozstrzygania ewentualnych sporów, mogących powstać w związku z wykonywaniem Programu, w drodze negocjacji, a w przypadku nie osiągnięcia porozumienia w terminie 30 dni od daty zaistnienia sporu, właściwym do jego rozstrzygnięcia będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora Programu.
- Aktualny Regulamin znajduje się na stronie internetowej www.hotelcrocus.pl
- Regulamin niniejszy obowiązuje od dnia 29.05.2015 r.